حرفای دلم واسه عشق دورم
نویسنده : 2r3a - ساعت 5:9 روز دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,

 مثل همیشه سلام 

من چرا الان اینجام ؟!  نمیدونم خودمم

امروز عید فطر بود الان هم ساعت ۳ صبح به وقت اروپاست و من هنوز بیدارم و نخوابیدم.

امشب یهو زد به سرم که اینجا رو یه چک کنم نشستم خاطرات ساله پیشمو خوندم یه جاهاییش خندم گرفت به احساساتم به سادگیم خیلی‌ خندم گرفت . آخه چرا ؟! کاش دلیلشو می‌فهمیدم ...

دستم به نوشتن نمیره ترجیح میدم تا همین جا بس بشه فعلا



نظرات شما عزیزان:

ساعت17:22---15 آبان 1391
وای چقد غصه عشق تووحمید شبیه غصه عشق منوحمید هس شاید همه عشقای دنیا یه جورایی مث همه یه جورایی زودتموم میشه زود همه چی فقط به خاطره تبدیل میشه.
پاسسلام شهلا عزیزم ، نمیدونم قصه عشق تو و حمید چه جوری بود ولی‌ به نظر من قصه‌ها شبیه هم نیست ، این لیاقت هاست که شبیه همه و همه کم شده شاید تنها شباهتش کم بودن لیاقت‌ها باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: